Viziunea nostra este aceea de a realiza parteneriate transparente și durabile, iar graficul costurilor conține elemente potrivite pentru a obține combinația excelentă pentru un preț flexibil și personalizat.
Experiența de afaceri și managerială a administratorului face să înțelegem foarte bine dinamica și mersul unei afaceri, lucru ce ne va ajuta să înțelegem foarte bine nevoile costurilor și rolul lor in evoluția clientilor. Structura prețului poate fi flexibilă, în funcție de necesitatea clientului, lăsându-i acestuia posibilitatea de a alege adaugarea sau eliminarea functionalitatilor chiar în timpul realizării site-ului, în procesul de execuție, fără să împiedice finalizarea, calitatea site-ului final.
În structura tarifului nostru includem în primul rând resursa umană prin complexitatea lucrării și timpul de execuție, echipamentele utilizate, softurile necesare, cheltuielile de deplasare, cheltuielile cu utilități etc.
Deoarece permitem clientului să își aleagă exact ce are nevoie și să plătească un preț corect și redus în comparație cu ceilalți jucători de pe piață, structura pachetelor noastre pe care le oferim constă în prețul unui serviciu de bază la care se vor adaugă diferite module cu preț individual, în funcție de cerințele clientului. Vom exemplifica mai jos un astfel de serviciu pentru un site de prezentare ce conține un preț de bază și prețul a diferite module pe care le poate adăuga acestui pachet în funcție de ce are nevoie. De menționat este ca aceste prețuri sunt cu titlu informativ și se pot modifică la momentul demarării poiectului întrucât ele trebuie să țină cont de prețul pieței.
Website de prezentare:
- Tablou de control sub forma unui tablou de bord , vizibil în momentul conectării la zona de administrare a site-ului web ce va afișa o imagine de ansamblu a site-ului și va oferi acces la funcționalitățile și conținutul acestuia.
- Crearea de conturi de utilizator nelimitate pentru beneficiarul site-ului web. Atribuirea de roluri oricărui cont de utilizator format ce oferă beneficiarului posibilitatea de a controla ceea ce utilizatorii pot și nu pot face în cadrul site-ului web( precum scrierea și editarea postărilor, crearea de pagini, crearea de categorii, moderarea comentariilor, gestionarea funcționalităților, gestionarea designului și gestionarea altor utilizatori). Rolurile definite pot fi de: Administrator, Editor, Autor, Contribuitor și Abonat.
Fiecărui rol îi este permis să îndeplinească un set de sarcini:
– Administrator – are acces la toate funcțiile de administrare din site-ul web;
– Editor – poate publica și gestiona postări, inclusiv postările altor utilizatori;
– Autor – cineva care își poate publica și gestiona propriile postări;
– Contribuitor – cineva care își poate scrie și gestiona propriile postări, dar nu le poate publica;
– Abonat – cineva care își poate gestiona doar profilul.
- Crearea de adrese de email @site – 2 adrese;
- Crearea de pagini web – maxim 5;
- Un sistem de gestionare a conținutului (CMS ) ce facilitează crearea, editarea, organizarea și publicarea de conținut.
- Integrarea cu sisteme GDPR solicitate de legea în vigoare
- Formular de notificare cookies la intrarea pe site web
- Integrare modul de căutare în meniu pentru a ajuta vizitatorii să găsească mai repede serviciile
- Oferta prezentă include achiziționarea de domeniu .ro/.com, setarea și menținerea acestuia pe o durată de 1 an;
- Oferta prezentă include hosting de minim 5GB SSD, minim 4GB RAM, pe o durată de 1 an;
- Design de tip responsive, compatibil pe toate browserele și pe orice dispozitiv pe care este afișat: laptop, tabletă, telefon mobil;
- Consultanta web in alegerea creatiei potrivite ca solutie la problema pe care clientul o are;
- Fotografii licentiate: maxim 10 bucati;
Pret website de prezentare – 360 euro;
- Posibilitatea de a crea site-ul în mai multe limbi – 5 euro;
- Crearea de conținut pentru site – 30 euro/ pagina
- Posibilitatea de creare și amplasare bannere pe site-ul web – 13 euro/ creatie
- Crearea de pagini statice – Politică de confidențialitate, Termeni și condiții ș.a. – 10 euro
- Posibilitatea de adăugare galerie foto – 5 euro
- Posibilitatea de adăugare a unui portofoliu de proiecte – 5 euro
- Posibilitatea de implementare a unei secțiuni de blog – 5 euro
- Pagină de logare/ autentificare în website personalizată cu logo-ul companiei – 5 euro
- Bază de date în format SQL cu datele complete ale clienților – 5 euro
- Meniu de tip MegaMenu disponibil la cerere – 10 euro
- Buton Back to Top disponibil la cerere – 5 euro
- Posibilitate import/export servicii cu csv – 5 euro
- Integrarea cu un procesator de plăți pentr plata online cu cardul – 10 euro
Cos de cumparaturi, plati
- Opțiunea de creare a unui cont de utilizator/cumpărător ca parte a procesului de cumpărare. Opțiunea de logare utilizând conturi de Facebook, Google, Linkedin , Yahoo, Twitter, PayPal – 5 euro
- Opțiunea ca utilizatorul ce își va crea cont să bifeze că este de acord cu colectarea datelor sale conform politicii de confidențialitate a website-ului și normelor GDPR în vigoare – 5 euro
- Opțiunea eliminării costurilor de transport asociate cumpărăturilor – 5 euro
- Opțiunea aplicării de cupoane de reduceri/ coduri de reduceri disponibile pentru o anumită perioadă sau pentru anumiți utilizatori. – 5 euro
- Opțiunea de vânzare atât către persoane fizice cât și către persoane juridice. Posibilitatea de completare în câmpurile comenzii a Codului Numeric Personal sau a Codului Unic de Înregistrare – 5 euro
- Certificat SSL ( Secure Sockets Layer) inclus ce permite procesarea comenzilor sub cerințele legislației în vigoare. Configurarea din HTTP în HTTPS a website-ului ce permite conexiune securizată. – 10 euro
- Opțiunea de printare a facturii din site disponibilă la cerere – 10 euro
Optimizarea in motoare de cautare (SEO)
- Optimizarea dimensiunilor imaginii atât inainte de încărcarea pe site-ul web pe toată durata afișării – 2 euro / imagine
- Redenumirea imaginilor încărcate pentru optimizare SEO; Crearea de text alternativ și descriere pentru fiecare imagine încărcată pentru afișarea în indexul căutărilor motoarelor de căutare:Google, Bing, Yahoo – 1 euro / imagine
- Număr nelimitat de imagini licențiate, cu drept de folosință commercial –
- Crearea de sitemap XML pentru facilitarea accesului Google în site și îmbunătățirea în rezultatele căutării pe Google – 10 euro
- Format facil al linkurilor URL permanente, dinamic în acordd cu titlul paginii, editabil pentru orice tip de pagină, conținut, imagine
- Posibilitatea inserării de date de tip meta, ce se transmit motoarelor de căutare, însă nu sunt vizibile vizitatorilor. Datele sunt editabile și pot fi manageriate pe fiecare pagină, postare, imagine și sunt de tipul: titlu meta, descriere meta, cuvânt cheie meta și robot meta; – 10 euro / pagina
- Optimizarea cuvintelor cheie în funcție de specificul activității pentru Search Engine Options Offsite – 5 euro / pagina
- Optimizare SEO pentru Pagespeed cu Minificare HTML, CSS+JS – 10 euro
- Creare și editare pagină 404 Not Found – 10 euro / pagina
- Integrare butoane de Social Sharing pe pagina de servicii disponibil la cerere – 5 euro
- Crearea la cerere a conturilor de Social Media – rețele de socializare – 5 euro / cont
Analize si rapoarte
- Creare cont de email Google special pentru site-ul web – 5 euro
- Instalare si configurare Google Analytics – 5 euro
- Integrare Google Adwords disponibil la cerere – 5 euro
- Integrare Google Search Console disponibil la cerere –
- Inscriere Google MyBusiness disponibil la cerere – 5 euro
- Panou general sub forma unui tablou de bord cu informații despre magazin și administrarea acestuia, unde se pot crea rapoarte personalizate la scară mică în aplicația Analytics – 5 euro
- Rapoarte de vânzări de tip Achiziție pentru a descoperi cum ajung utilizatorii pe site și ce au achiziționat – 5 euro
- Rapoarte despre coșurile de cumpărături de tip – Rapoarte în timp real prin care se monitorizează activitatea utilizatorilor în timp ce se derulează – 5 euro
- Rapoarte privind topul vânzărilor – 5 euro
- Rapoarte de tip Comportament – pentru a vedea cum interacționează utilizatorii cu site-ul – 5 euro
Administrarea comenzilor
- Vizualizarea comenzilor noi pe prima pagina din tabloul de bord – 5 euro
- Meniu de vizualizare a tuturor comenzilor indiferent de stare/stadiul de procesare – 5 euro
- Posibilitatea de modificare manuală a stadiului comenzii: Plată în aștepare, Comandă în procesare, Comandă în așteptare, Anulată, Rambursată, Eșuată – 5 euro
- Posibilitate de adăugare de comenzi noi de către administratorii site-ului – 5 euro
- Posibilitate de trimitere de email clienților privind detalii despre comandă, factură – 5 euro
- Posibilitate de atașare în comandă de documente specifice legate de comandă – detalii, bon de comandă, factură – și transmiterea de email cu acestea din site – 5 euro
- Diferite modalități de plată – ramburs, ordin de plată, online cu cardul – 5 euro
Servicii clienti
- Formulare de contact nelimitate, amplasate pe site – 5 euro
- Opțiunea de creare a unui cont de utilizator/client – 5 euro
- Opțiunea “Contul meu” ce permite utilizatorului acces la următoarele funcționalități – 20 euro
- Panou de control – utilizatorul poate să își vadă comenzile recente, să-și administreze adresele de livrare și de facturare și să-și editeze parola și detaliile contului.
- Comenzi – utilizatorul poate să își vadă comenzile efectuate precum și stadiul acestora de procesare , detaliile comenzii și valoarea acestora
- Descărcări – utilizatorul/cumpărătorul poate să vadă documente puse la dispoziție de beneficiarul site-ului web.
- Adrese – utilizatorul poate să își configureze adresa de facturare și adresa de livrare a serviciului cumpărat. Adresa completată în acest câmp poate apărea pe factura.
- Detalii Cont – Permite definirea și schimbarea Numelui, Prenumelui Adresei de email și a parolei asociate contului creat “
- Posibilitate de trimitere automată sau manuală de email clienților privind actualizarea comenzilor, contului – 5 euro
- Pagină separată pentru fiecare client pentru Setările în acord cu normele GDPR în vigoare prin care aceștia își pot invoca drepturile ( de ex. Dreptul de a fi uitat) – 5 euro
- Generarea de rapoarte GDPR în legătură cu informațiile deținute asupra clienților și drepturile conferite de aceștia de utilizare prelucrare a acestora în cazul solicitării acestora de către organele competente – 5 euro
- Posibilitatea de implementare soluție de Chat Online pentru servicii Clienți – 10 euro
Conturi clienti
- Opțiunea de vizualizare a istoricului și statusului comenzilor unui utilizator din panoul “Contul meu” – 5 euro
- Opțiunea “Adaugă la lista de dorințe” – buton atașat fiecărui serviciu de pe site – 5 euro
- Opțiunea “Vizualizează Lista de dorințe” – pagină separată cu serviciile salvate de către fiecare utilizator – 5 euro
- Opțiunea de comentarii și recenzii sub fiecare serviciu cu posibilitatea acordării unei note(stele), a adăugării de comentarii și poze – 5 euro
- Opțiunea de vizualizare servicii conexe la vizualizare unui serviciu ( De tipul “Te poate interesa și…”) – 5 euro
- Opțiunea de adăugare de servicii în plus valabilă pentru fiecare serviciu în parte cu/fără modificarea prețului serviciului ( De exemplu “Adaugă și vopsire +10 RON”) – 5 euro
Administrarea serviciilor
- Adăugarea serviciilor clientului pe site într-un mod simplu, folosind interfață grafică – 5 euro
- Adăugarea serviciilor clientului – servicii simple, cu variațiuni, afiliate sau virtuale – 5 euro
- Inserarea unui număr nelimitat de servicii pe categorii și subcategorii – 10 euro
- Crearea de categorii de service – 5 euro
- Crearea de atribute pentru fiecare serviciu – 5 euro
- Crearea de etichete pentru fiecare serviciu – 5 euro
- Adăugarea în bara laterală a magazinului de filtre de categorii, de atribute sau filtre de preț, la cererea clientului – 5 euro
- Adăugarea în bara laterală a magazinului a ultimelor servicii vizualizate de către fiecare utilizator – 5 euro
Design grafic:
Creare Logo – 89 euro
- Design unic adaptat brand-ului clientului;
- Format vectorial – se poate mari/micsora fara a-si pierde calitatea;
- 5 propuneri de design si 3 seturi de modificari;
- Fisierul final include logo-ul pe fundal deschis sau inchis;
Materiale grafice:
- Carti de vizita, pliante, flyere – 30 euro / creatie;
- Cataloage, meniuri, restaurant – 7 euro / pagina
- Design colantare auto – 125 euro / creatie
- Mape , brosuri – 89 euro / creatie
Bannere web – 13 euro / creatie